Pro privatizované domy
poskytujeme pomoc při založení SVJ
-
vypracování stanov
-
vyhotovení pozvánek
-
vyhotovení presenčních listin
-
provedení hlasování
-
zajištění výpisů z katastrů nemovitostí
-
zajištění notáře
-
zajištění zapsání SVJ do obchodního rejstříku
-
poskytnutí prostor ke konání prvního shromáždění v sídle organizace
Provozně technická činnost
-
převzetí objektu do správy
-
vedení technické evidence domu, bytů a nebytových prostor
-
smluvní zajištění dodávek médií v rámci služeb spojených s užíváním jednotek
-
zajištění předepsaných revizí, kontrol a zkoušek a následné zajištění odstranění zjištěných závad
-
zajištění havarijní služby 24 hod/den
-
zajištění oprav a udržování společných částí domu
-
zajištění velkých oprav a rekonstrukcí
-
vytvoření technických podmínek pro větší opravy a rekonstrukce, vypsání a organizace výběrového řízení,
sepsání smlouvy o dílo, vše konzultováno se zástupci SVJ, výběr dodavatele provádí SVJ
-
kontrolní činnost při provádění oprav a rekonstrukcí 2x týdně, event. podle domluvy
-
osobní účast technika v případě potřeby – při zjištění závad a další
-
spolupráce se zástupci vlastníka i v ostatních činnostech – např. podání žádostí na stavební úřad,
odbor památkové péče, atd.
-
vedení korespondence s firmami, úřady, zástupci vlastníků
-
vystavování objednávek a následná věcná kontrola správnosti faktur od dodavatelů
-
zpracování přefakturace pro ostatní subjekty (při společném fakturačním měřidle)
-
vedení evidence vodoměrů
-
zpracování plánu oprav na další období (oprav, revizí atd.) 1x ročně
-
uchovávání technické dokumentace
-
účast a zajišťování hlasování na shromáždění vlastníků 1x ročně
Ekonomická činnost - účetnictví a daně
-
vedení daňové evidence
-
vedení podvojného účetnictví
-
vypracování daňových přiznáníz
-
zastupování před úřady
V rámci těchto služeb nabízíme:
-
kontrolu převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí
-
vyhotovení faktur a pokladních dokladů za klienta
-
účetnictví a evidenci dokladů průběžně dle převzatých dokladů, na přání klientů předložíme průběžné sestavy
– obratové předvahy, výsledovky apod.
-
účetní i daňovou závěrku tak, že klientovi předáme veškeré doklady připravené k archivaci, sestavy,
daňová přiznání dle zákona o účetnictví, daňových zákonů a ostatních souvisejících předpisů
-
kompletní mzdovou agendu – pracovní smlouvy, výpočty mezd, hlášení pojišťovnám, sociální a důchodové zabezpečení,
úrazové pojištění, cestovné
-
evidenci majetku včetně odpisů
-
zpracování statistických výkazů
-
přípravu podkladů pro úvěr
-
na vašich výročních schůzích předneseme výsledky hospodaření vašeho domu
-
další ekonomické a daňové služby dle požadavků klientů
Ekonomicko-správní činnosti
-
vedení evidence nájemníků, podnájemníků, ostatních uživatelů, bytových a nebytových prostor včetně průběžných
změn
-
předpisy nájemného v souladu s prováděcími předpisy a pokyny vlastníka, jejich úpravy dle pokynů
vlastníka
-
předpisy do fondu oprav
-
předpisy záloh na služby spojené s užíváním bytových a nebytových prostor, jejich úpravy dle vývoje
cen těchto služeb
-
kontrola úhrad předpisů, evidence předávána vlastníkům měsíčně, nebo dle jejich požadavků
-
vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí domu dle platných prováděcích
předpisů 1x ročně
-
úhrady nákladů na opravu a údržbu z klientského účtu (fondu oprav), 1x měsíčně předán klientovi přehled
čerpání fondu oprav a odeslán zůstatek klientského účtu
-
pokladní služby
Právní činnost
-
zabezpečování konzultačního a právního poradenství a dalších činností v souladu s příkazními
smlouvami
-
tvorba a revize obsahu smluv
-
zpracování právních stanovisek k aktuálním otázkám a řešení všech právních záležitostí
-
příprava podkladů pro zápis vlastnických a jiných věcných práv nemovitého majetku do katastru nemovitostí
-
vyřízení zápisů a změn v Obchodním rejstříku
-
vypracování Prohlášení vlastníka a jeho změn
-
sepis smluv o převodu bytových jednotek
-
uzavírání nájemních a podnájemních smluv a jejich dodatků
-
sledování pohybu pohledávek za pronájmy bytových a nebytových prostor
-
vedení přehledu vymáhání pohledávek a analyzování způsobů jejich řešení
-
sepis splátkových kalendářů
-
příprava podání ve věci soudního vymáhání pohledávek včetně exekuce
-
zastupování subjektů v řízeních před soudy a jinými orgány a dalšími institucemi
Další činnosti
-
provedení pasportizace
-
zajištění odečtů vodoměrů
Rozsah správy se vždy odvíjí od požadavků a potřeb jednotlivých vlastníků a je předmětem dalšího jednání.